Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zabazaba

26. 9. 2012 9:46
Systémové změny?

Systémové změny jsou nutné. Ale čekat na dobu,  kdy si velká většina pražanů zvykne na bezdůvodě zhoršené dopravní spojení a pak prohlásit, že jsou všichni cestující jsou spokojeni, je podlé. Každá změna čehokoli má vést ke zlepšování života lidí a to platí i pro případ potřeby finančních úspor. Určitě lze hledat zdroj úspor hledat i jinde než v nesmyslných provozních změnách provozu pražské MHD.

0 0
možnosti

pavel kula

25. 9. 2012 17:23
Když jsem viděl tu bouři nevole PŘED změnami,

tak jsem byl zvědavý na reakce PO ZMĚNÁCH. A ejhle, kde nic, tu nic.8-o:-)

1 0
možnosti

heroforseason

26. 9. 2012 15:44
Re: Když jsem viděl tu bouři nevole PŘED změnami,

To je snad v ČR normální, ne? O kvalitě změn to nic nevypovídá.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

25. 9. 2012 16:18
Nesouhlasím...

Ale protože dělám do dopravy, nemusím být objektivní, takže vložím názor, který slýchávám v různých obměnách poslední dva týdny. Třeba i na třídním srazu apod. Sand mi autorka promine.

Majda Pekařová: "Mě změny celou dobu moc nezajímaly. Jsem přizpůsobivý člověk, říkala jsem si. Nebudu kritizovat něco, co ještě nedostalo šanci se osvědčit. Uplynul téměř měsíc. Mám pocit, že celé ty týdny se jen mačkám. Občas jdu na tramvaj a jelikož jede jen jeden vůz (např. linka č.3), musím si nechat i dvě ujet, protože cestovat na sardinku mi překáží. Nově se mačkám i v metru, za celých šest let, které žiji v Praze, jsem se nedostala do situace, že jsem musela nechat odjet metro, do kterého jsem se nevešla. Tenhle měsíc se mi to stalo už podruhé....

3 0
možnosti

Martin Šubrt

25. 9. 2012 16:19
Re: Nesouhlasím...

pokračování.....Když někam cestuji, nemusím si už ani klást ambice hledat přímý spoj, protože většinou neexistuje. Nepříliš vzdálená místa, na která se dalo přesunou přes dvě nebo tři zastávky tramvaje, jsou teď bez spojení. Můžu jít pěšky nebo kvůli jedné stanici vlézt do metra. Přijde mi, že změny stojí na tom donutit lidi co nejvíce přestupovat a udělat jim cestování co nejméně pohodlné. Nechci kecat do něčeho, čemu nerozumím a kritizovat něco, pro co sama nemám lepší plán, ale tento způsob změn, zdá se mi poněkud nešťastný. Děkuji tedy všem, kteří změny připravovali a jistě svědomitě promýšleli a zkoumali, že udělali z každého mého všedního dne nervák. Jelikož nejsem příznivce automobilové dopravy ve městech, vidím to na koloběžku a boby. Pěkný den všem."

3 0
možnosti

roman37i

25. 9. 2012 15:55
Víš chlapečku,

možná ti to ještě nedošlo, ale né každý Pražan běhá jako zajíc. Je tady poměrně dost seniorů, vozíčkářů, maminek s kočárky, kteří jsou velmi omezení v pohybu a nějaký tvoje přestupní uzly jsou pro ně poměrně významnou barierou. Další příšerností jsou tzv. metrobusy. Kdo to vymyslel? Autobus, který se nezměnil, jen číslo na něm je v rámečku, takže menší a řada lidí ho nepřečte.

2 0
možnosti

Vrah

25. 9. 2012 16:04
Re: Víš chlapečku,

Vy se s „chlapečkem“ znáte osobně, že ho tak familiérně oslovujete, nebo máte ve zvyku se chovat k cizím lidem arogantně? A choval byste se tak i k prodavačkám, průvodčím nebo policajtům?

0 0
možnosti

DixiD

25. 9. 2012 15:31
Mladý a perspektivní politik - profesionál.....:O))))

PřF UK v Praze, TOP 09 - to mi celkem stačí. Víc nepotřebuji, ale ty populistické řeči musíte, chlapče, ještě hodně vypilovat....:-P

2 0
možnosti

kOBLICH

25. 9. 2012 15:42
Re: Mladý a perspektivní politik - profesionál.....:O))))

Co bychom se asi dozvěděli o vás, kdybychom odhrnuli roušku anonymity?

1 0
možnosti

ALLDAER

25. 9. 2012 15:10
Blábol

Kolik si toho vyhulil, že tak blábolíš ? ;-O To musel být dost dobrej model.

0 0
možnosti

Vrah

25. 9. 2012 16:06
Re: Blábol

Mluvíte do zrcadla, viďte… ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1311x
PřF UK v Praze, TOP 09, DR CSTS

Seznam rubrik